پادشاه اردن برای تکمیل تسلیحات نظامی خود به روسیه سفر کرد
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
پادشاه اردن برای تکمیل تسلیحات نظامی خود به روسیه سفر کرد

ادشاه اردن برای تکمیل تصلیحات نظامی خود به روسیه سفر کرد

 


 

خبرگزاري‌هاي روسيه گزارش دادند : پادشاه اردن قرار است طي ديداري با رئيس جمهور روسيه در مورد قراردادهاي نظامي و روند صلح خاورميانه گفت‌وگو كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) : رسانه‌هاي روسيه پيش از ديدار عبدالله دوم، پادشاه اردن با ديميتري مدودف، رئيس‌جمهور روسيه، در مسكو گزارش دادند، اوضاع خاورميانه يكي از مسائل مورد بحث ميان مقامات ارشد روسيه و اردن خواهد بود.

دو طرف در مورد شرايط مقامات اسراييل و فلسطين، مذاكرات غيرمستقيم ميان دو طرف و هم‌چنين اقدامات كشورهاي عربي در روند صلح خاورميانه بحث و تبادل نظر خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه : هم‌چنين گفته مي‌شود كه در اين ديدار پادشاه اردن تمايل كشورش را به خريد سيستم‌هاي دفاع هوايي روسيه، سيستم‌هاي موشكي ضد تانك، خودروهاي نظامي و هليكوپترهاي جنگي اعلام خواهد كرد.

اردن هم‌چنين تلاش مي‌كند تا از روسيه درخواست كند سخت‌افزارهاي نظامي اين كشور را به روز كند.

پادشاه اردن هم‌چنين قرار است در سفر به روسيه با ولاديمير پوتين، نخست وزير اين كشور ديدار و گفت‌وگو كند.

 


 

انسجام بخشیدن همه جانبه و به روز کردن تسلیحات نظامی که پادشاه اردن با جدیت و با این سرعتی که در پیش گرفته است بسیار عجیب و تامل برانگیز است !

همچنین پشتیبانی ابرقدرت های دنیا از پادشاه اردن بسیار عجیب تر است زیرا مستکبران به دنبال وجود یک قدرت نظامی جدید در خاورمیانه نیستند مگر آنکه این قدرت نظامی در اختیار اهدافشان باشد ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ضد فراماسون، ،
برچسب‌ها: